Call Center og chat

Jeg har fri. Det har været en lang og sej arbejdsuge. Det har været meget trættende og til tider lidt irriterende. Men det har altså også været sjovt. Meget sjovt. Og jeg vælger at tage det sidste med mig på weekend. Jeg arbejder i et call-center, hvor jeg ofte tager mig af at passe Live Chats – se her: https://www.topcall.dk/live-chat/.

Kan være krævende

Det er sommetider meget krævende arbejde, fordi spørgsmålene regner ind over én. Jeg havde fx en dialog med en kunde, der havde forberedt en lang liste af spørgsmål til mig. Jeg måtte rende frem og tilbage mellem forskellige ledere i den butik, jeg passer deres Live Chat for, for at få korrekte svar. Det var en stor udfordring. Og jeg lærte virkeligt mange ting. Fx er jeg nu – næsten – ekspert i at oversætte forskellige størrelsesskemaer for folk. Der er jo forskel på en engelsk skostørrelse 5,5 og en amerikansk – og hvad svarer det til i vores europæiske system? Det samme gælder fx undertøj. Der er stor forskel på en tysk og en spansk størrelse 42. Og det ved folk. De vil derfor gerne have bekræftelse på, at deres fortolkning er korrekt, inden de trykker på ”køb”. Du ved den grønne knap, der smider varen op i den elektroniske indkøbskurv.

Jeg bruger selv Live Chat

Faktisk så gør jeg det også selv. Bruger Live Chat, når jeg skal købe noget på internettet og ikke er helt sikker på, at det er den rigtige vare. Og ja, Live Chats redder mange mennesker fra at lave forkerte køb.
Kan du forestille dig skuffelsen over at købe en bog, der ikke har stort print, og at du derfor får svært ved at læse den, fordi du har problemer med synet? Det er sådan nogle spørgsmål, som jeg via Live Chat kan hjælpe mange mennesker med at få svar på. Jeg kan hjælpe dem med at finde det rigtige produkt til deres behov.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
Disclaimer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *